Somewhere only we know

Ja, en ny vecka och ny månad, min favorit :) För att jag fyller år denna månad.. tihii.
Så i lördags så var jag tillsammans med A's bror och dotter och hans brorsflickväns familj på Kolmården Djurpark, det var premiär öppning och det var så klart några A kädisar och några C kändisar som var där, såg bl.a. Kjell Bergqvist, Peter Magnusson, Sofia Wistam och några radiopratare från The Voice. Det var en kul dag på Komlården, kan man säga. Synd dock att A inte kunde hänga med, eftersom att han hade andra planer och eftersom att A älskar Kjell Bergqvist så var han lite ledsen att han inte fick träffa honom, stackare.. :P Men han kanske å träffa Kjell när vi åker till Thailand, eftersom att Kjell ha ett hus i min mammas byn och där ha mina föräldrar också byggt hus :) Hoppas på att Kjell ha kvar huset om några år :D Och eftersom att det regnade på eftermiddag och vi åkte linbanan så blåste det som tusen och det regnade in och det var kallt, så ha jag inte mått värsta bra igår och idag är det bättre men fortfarande lika ont i halsen.. :(
I veckan ha jag inga planer direkt, det få visar sig vad det bli :) Det är bara 1 månad kvar tills syrran min ta studenten, det känns sjukt men är glad för hennes skull.
Aja, nu ska jag göra nåt annat, vad vet jag inte än :)

Take Care!

Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0