Living is easy with eyes closed

Japp, det var ett bra tag sedan men ha typ inte haft lust att skriva.. ibland bli det så att man inte orkar skriva en period och ibland skriver man mycket. Vad ha hänt då? Hmm, inte så värst mycket mer än att jag ha varit sjuk :( hatar att vara sjuk.
Igår så var vi hos A's bror och umgicks lite med honom och lilla E, vi var ute och lekte på lekparken och hade kul :) Och efter att vi åt mat så gick vi på en promenad eller A's bror, hans tjej och lilla E hänge med oss hem en bit. Och igår ha jag gjort cheesecake tills idag för att jag fyller år idag! Ska bjuda på stekt ris och grillspett :) och hoppas att dom gillar det och cheesecake som efterrätt :D Och så fick jag söta grattis sms från mina syskon också :)
Just nu gör jag inte så mycket, ska snart på börja och fixa marinad till grillspett :)

Aja, nu ska jag fortsätta och lyssna på min musik och dansa! :)

Ha en fint dag, för att det ska jag ha! :)

Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0