Live together, die alone

Nämen det var ett tag sen, men lusten ha inte varit i topp form för att skriva inlägg.
Så vad har hänt sen dess då? Hm, vi firade lilla E, på hennes 2 årsdagen, hon fick en hel pippi långstrum outfit, såg så söt ut. Samma dag som vi firade henne så var jag och A på loppis på förmiddag och hittade en hel del saker, eller A hittade i alla fall 16 filmer, kan ni tänka er 16 hela filmer!? Fast en av dom var ju till hans bror också, jag hittade en barnbok och en bamse kudde till lilla E! :) Sen igår så firade vi A's mamma på morsdag och vi åt och kollade på film.
Och idag så ha man tränat från 07 till 10, så jag är typ helt trött och tro att jag kommer att somna när som helst, men kan icke göra det på grund av att jag ha tvättdag idag. Dock så fint väder ute idag, fast det blåste en hel del :/
Händer i veckan då? Inte så mkt planerat, ska träna igen på onsdag tro jag och sen så ska vi kanske vara barnvakt på fredag, sen ska A till Finspång och fira sin kompis som fyller år! Just det, det är ju fotbollslandskamp på fredag också, total glömt bort det, inte bra men det ska vi se på :)
Och nästa vecka sticker jag till Nyköping på torsdagen eftermiddag och stannar tills på lördag, ska bli kul att se min syster ta studenten! :D

Aja, nu ska jag ner till tvättstugan och fixa den sista tvätten, sen kan jag ta en powernap efter den sista tvätten är klar :)

Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0