You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one

Japp, torsdag, skid VM stod på schemat idag :) silver till damerna och imorn är det herrarna, ska bli kul att titta på! :)
Imorn är det fredag och vad ska vi då hitta på? Kanske titta på nån film? Eller kanske kolla klat på friends? Who know! :P
Vill beställa lite nya kläder, men vart ifrån vet jag inte.. kanske önska mig kläder från mamma när hon ska till thailand i april? Men kläderna i thailand är ju sjukt svårt att hitta när man bor här, alla thaifolks är ju skitsmå! Haha, men men.. men vad ska jag önska mig av mamma från Thailand då? Hm, vet inte.. det är svårt att önska sig något när man själv inte är där. Men brorsan ska iaf köpa nåt till mig i thailand båda julklapp och födelsedagpresent ;p jag är ju världens snällaste syster man kan önska sig ju!
Juste, jag gillar Ellen DeGeneres show jättemycket, jag tycker att hon är so damn awesome person. Vem gillar inte henne liksom? Det är så att jag var inne på hennes ebay sida och där sålde hon en del av Justin Biebers hår i glaskub med autograf på som han gav henne så att hon kunde ge pengarna som hon såld för till charity, jag vet att pengar gå till charity men för fansen vem betala 40 668 dollar för lite bit av hår!! Hur sjukt är inte det då? Det är alltså runt 265 000 kr!! Hur sjukt är inte detta då?!! :O
Hm, vad ska jag göra nu då? Kolla på vänner kanske? Ha typ 2 säsong kvar av vänner... ska kanske man ska sitta och titta på det? ;)

Aja, take care!

Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0