Someone please tell me why!?

Ja, nån som kan säga mig varför svensk tv suger på helger? Borde inte alla bra eller iaf några bra program gå på helger också? Jag menar kom igen då är typ alla lediga då ska det väl vara något bra. Och med bra så menar jag liksom bl.a inte: Let's Dance, Så ska det låta, Arga sinckaren (R), Ullared (R). Jag menar kom igen, det är helg, det ska vara BRA tv inte massor med skit. Det är för fasen inte kul att kolla på tv man sitter bara och zappar mellan kanalerna för att hitta nåt bra men det hittar man aldrig.
Anyway, idag så träffade vi A's bror med hans dotter, vi köpte glass och åt hemma hos oss, det är så kul att se när barn äter glass eller iaf när dom är unga, hon hade glassen överallt, det är så sött, borde ha tagit kort :P Sen fick hon en Gustaf mjukisdjur av oss.. jag fick en Gustaf mjukis av A när han var i Tysklan och den ville hon också ha, så hon fick låna den. Den mjukisen som hon fick av oss är en ganska stor Gustaf och hon sa att den var mamman medan den som jag fick av A var bebis, haha, so cute! :)
Aja nu ska jag göra nåt annat som att lyssna på musik! ;p

Detta är till svenska tv kanaler, snälla sänt nåt bra på tv på helger! Med en sånt bild kan dom ju inte säga nej, right? ;D


Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0