Now I feel the weight of the world is, on my shoulders

Oh noooooo!!! Det regnar ner snöö, jag skojar inte! Det regnar verkligen ner snö här i Norrköping! Det regnar ner så¨mycket snöö så att man inte ens kan se marken, det är säkert 2-4 cm snö som ligger där nere på marken. Jag som trodde att vi skulle få vår/sommar! Okej, jag älskar snö men nu få det ändå att räcka med all snö nu! Är inte ett dugg avis på min syster som befinner sig i Thailand just nu och hon säger att det är kallt i Thailand, men då kan jag säga med all säkerthet att hon inte vill komma hem till Sverige denna veckan och säkert resten av Mars månad! :( Jag vill ha sommar och sol och värme nuu!
Hursomhelst, så tränade jag två ggr på friskis och svettis denna veckan, tränade i måndags med massor av tanter och gubbar :P haha, och tränade i tisdags, känner mig stolt, min kondis som låg på -5 ligger nu på -4,5.. haha, det enda jag ha att säga är look out, cause here I come! ;P
Just det, var barnvakt tillsammans med A's mamma och styvpappa åt lilla Emma i måndags också, hon är ju så jäkla söt så att man skulle kunna äta upp henne! :D Och hon frågar efter sin farbror också, så söt.. men dock så var inte farbror med och var barnvakt... men när A är där så bli hon så blyg och inte våga gå till honom, när han inte är där så frågar hon alltid efter honom.. so cute! :)
Aja, nu ska jag gå och göra nåt annat...
och jag avslutar med att säga om snö är att ENOUGH IS ENOUGH!!!

Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0