I wake up every evening, with a big smile on my face

Ja, idag är det onsdag och har varit på stan en snabbis och köpt friskis och svettis kort :) Skulle ha köpt det för ett tag sedan man eftersom att jag var sjukt i typ 2 veckor så sket det sig men idag köpte jag den :) Så summer 2011 here I come! Haha, nejdå.. men jag ska börja lätt först och sedan så kommer jag köra, ska försöka att att träna minst 3 ggr i veckan iaf, vill träna på morgonen men det verkar inte vara så många pass som är på morgonen, vilket suger men men.. så finns det nån där ute som bor i Norrköping som också kör på friskis och svettis och vill gör lilla mig sällis, skrev gärna :D
Idag ha man tvättat också, känner mig stolt! ;p Vad ha vi mer planerat för denna vecka? Hm, inte så värst mkt, kanske träffa A's bror m. familj och umgås med dom...
Åh, jag vill se Buried med Ryan Reynolds igen, den var sjuktbra! :) Så nu väntar jag på att killen ska köpa den filmen eller så få vi hyra den...
Vet ni vad? Det roliga min lilla stjärta till syrra ska snart åka till Thailand och ha praktik fär i 3 veckor tror jag det var eller var det 4 veckor? Vet inte, jag är inte ett dugg avis på henne :P Haha. Kan inte fatta att hon ta studenten i sommar!? Ha det verkligen gått så fort att ena stunden är hon 5 år och nu ta hon studenten i sommar? Shit, alltså.. jag vågar inte ens tänka för att om jag gör det så är det dags för min bror att ta studenten! :/ Till studentpresent så ha jag valt att ge lite annat än de vanliga som ex. pengar, presentkort på IKEA och massa flytta hemifrån grejer, jag gav henne förslag att hon kan välja nån klänning till att ha på studentdagen eller nåt annat klädesplagg och som tur var så valde hon det också :) Jag är världens snällaste syrra ever! ;p

Aja, nu ska jag lyssna på musik och göra nåt annat!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej skulle du kunna lämna en kommentar om vad du tycker att jag ska völja för bikini :D Puss och tack i förhand!

2011-03-02 @ 17:52:25
URL: http://josephinestern.blogg.se/

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0