I know you're leaving in the morning when you wake up

Inga mera snö bara massor med sol men dock blåst också :/ Men så länge det är sol ute är jag ganska nöjd :D
Ha tränat nu i 2 veckor på friskis och svettis och det känns lite i kroppen :) Sen nästa vecka så bli det 3 ggr i veckan istället för 2 som jag kör nu! :) Det är jobbigt men dock så kul att röra på mig igen, jag vet att jag ha sagt det länge nu men fy satan vad jag är sugen på att spela fotboll igen. Ha saknat det, saknar doften av gräset när man börja på våren och träna på gräset, det mäste vara den bästa känslan ever! ;) Att spela på en grön gräsplan och bara njuta av den sporten man älskar! :)
Haha, gissa vad som hände igår? Vi skulle ner till källare och lämna några saker och jag gick förre A och på något konstigt sätt så missade jag en eller två trappsteg och ramlade och nu ha jag ont i min överarm med blåmärke. Jag vet inte hur jag gjorde det :/ det är inte första gången jag "ramlad" från trappen :P När jag borde med familjen i vårt hus i Nyköping och jag var nyduschade och skulle gå ner och då halkade jag ner från halva trappen med rampan förre och det första jag hörde var min farfar som sa: "Vad var det där?", jag bara skrattade och fick ur mig: "Det var bara jag som råkade halka", sen hörde jag skratten av resten av familjen. Haha, det måste fan ha sett rolig ut, tur att ingen filmade :P
Aja, nu ska jag göra nåt vettigt.. :)

Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0