Every time that you lose it sing it for the world

Vart på friskis och svettis idag och tränat, skönt. Dock var det inte lika kul att gå in till stan och hem igen för att det regnade eller småregnade iaf. Men jag fick iaf min träning och det som räknas :D tränade igår med och sen är det på fredag som gäller sen :) Nu är min kondis på -4.0, känner mig stolt ;p hahaha.
Ha fixat klart studentpresent till syrran nu iaf och det är skönt att ha fått det gjort ;) vad hon få? Det få hon veta när det är dags. Och ha brorsan kvar som jag måste köpa till, han fyller år i juni också.. vette tusen vad jag ska köpa till honom :s
Igår var vi barnvakt och hade jättekul, ska vara barnvakt en stund idag med innan A's brorstjej kommer hem från jobbet för att hans bror ska på träning. Och ikväll så är det landskamp i fotboll, som jag ha saknat att se svenska landslaget spelar! Ska bli kul, hoppas på vinst! Eller jag menar dom måste vinna! Annars bli jag arg! :mad:
Aja, nu ska jag gör nåt annat innan vi måste gå! :)


Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0