But hey, everyone you wanna be, probably started off like me

Ja, ännu en vecka a gått och ha inte gjort så mycket. Tränade i tisdags med Anna och det var kul men dagen efter var dock inte lika kul lika så fram tills igår, träningsvärk, trodde att jag skulle dör av att gå upp från sängen lika så från soffa, det märks att jag inte ha rört på mig ett bra jävla tag! :( Men hur som helst var den träningen riktigt kul :) Sen tog vi en sent promenad tills A's mamma för att hämta nyckel tills hans brorslägenhet för att vi skulle låna några saker från dom, det var skönt, det var inte så mycket folk ute iaf.
Vad händer nu i veckan då? Well, jag ska träna imorn vid 10, nu ska jag köra jympa bas förra tisdag körde jag jympa medel. Men jympa medel ska jag också köra på tisdag :) Så det bli träning måndag och tisdag, jag vet att jag kommer ta död på mig själv men jag måste pusha mig själv också. För att när jag båda spelade fotboll och handboll så hade jag minst 4 träningar i veckan plus matcher och så är jag som gladaste och jag vill vara som jag var förut. Känner jag mig bra nu till sommaren så kanske jag börjar med fotboll igen, vilket jag hoppas på för att jag är super sugen på att börja spela fotboll igen. Ha inte spelat på 5-6 år säkert, vilket jag saknar som attan! :(
That's right, ska vara barnvakt tillsammans med A's mamma och styvpappa imorn också åt lilla Emma, ska nog försöka ta med A dit också ;) Hoppas att jag lyckas :P haha.

Aja, nu ska jag göra nåt annat, snart bli det iaf våfflor! ;p

Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0