Not just a year older, but a year better

Idag är det ingen vanlig dag, för det är min brors födelsedag! :) Ja, min enda bror, min enda lille bror fyller 14 år, kan ni tänka er 14 år!? Vad fasen tog tiden vägen? :O I mina ögon kommer jag alltid att se den lilla pojken som följer efter mig, som jag hämtade på dagis och som jag lämnade på dagis innan skolan börjar. Den lilla pojken som ge mig en kram från ingenstans och ge mig en puss, när han bli ledsen kommer han till mig, när mamma inte lyckas övertala honom att duscha så kan jag göra det, den pojken som jag skulle göra vad som helst för, skulle göra vad som helst för honom nu också såklart :) Han var min sunshine när jag bodde hemma, han var den som fick mig alltid att skratta och ler när jag kommer hem från skolan, träning eller när jag var ledsen.
Och idag är han 14 år, gå i högstadiet, spelar hockey och är jättebra och inte nog med det så ha han en jättegullig tjej som jag fick träffa för första gången sen dom blev tillsammans ;) Jag hoppas att han ta väl hand om sin tjej annars kommer jag att kicka ditt ass, spelar ingen roll om du är min bror, du ska behandla tjejer med respekt, det ha jag och din andra syster bestämt! ;p
Jag hoppas att du få en toppen födelsedag och att du få allt du önskar dig! Jag är ledsen att jag inte kan närvara på din födelsedag men du ska veta att jag älskar dig och saknar dig!
You're my sunshine, my lovely brother!

Bror och jag - Thailand 2004


Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0