If you’re not home, I’ll sit here on your doorstep

Matchen igår var bra, vann med 5-0 och dom 5 målet satt fint, nu måste vi vinna alla matcher som gå att vinna och kanske om vi ha tur att spela lika mot Holland. Och sälvklart få Zlatan allt jäkla beröm, han gjorde en enda bra match och allt beröm gå till honom, vad få resten av laget då? Finland fick playback för vinsten i hockey mot oss ;P
Imorgon så åker jag hem till Nyköping och stannar där tills på lördag, jag åker hem imorgon för att min lilla syster ska ta studenten på fredag och jag tyckte att det var bättre att åka dit en dag innan så att jag slipper stress. Kan fortfarande inte fatta att min lilla syster ska ta studenten, det är helt sjukt hur snabbt tiden har gått, se fortfarande henne som en 5 åring... och inte så långt kvar heller tills brorsan ta studenten, det är bara 5 år kvar! Haha, då kommer jag att vara så gammal att jag inte ens vill räkna ;)
Och nästa vecka kommer vi att vara kattvakt typ hela veckan, för att A's mamma och styvpappa ska till la france :)
Igår var vi barnvakt och hade kul med lill E, hon är så söt! Och så kollde vi på fotboll såklart ;)
Aja, nu ska jag göra nåt annat!

Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0