You're obsessed!

Dom här senaste dagarna ha jag ägt min tid åt att kolla på Glee, som jag skrev för några inlägg sedan så tyckte jag först inte om den men när tv4 körde rerun så gav jag den en chans till och nu gillar jag dem. Nu ha säsong 2 av Glee börjat och sända på svensk tv men som alltid så kör tv4 på nån kanal som man inte ha hemma, typsikt... så nu få man kolla på Glee online istället :/ På prata om tv kanaler och serier, så tycker jag att kanal 5 är bäst på att sända serie, dom borde ha köpt in Glee istället för tv4.
Men hursomhelst så tycker min kille att jag är obsessed av Glee, men det tycker inte jag ;P om jag nu är det så är det på ett bra sett :P hahaha, Glee är en del av mig nu och han måste lära sig att älskar den delen också! :D Haha.

Handboll i tisdags sög, del för att vi förloarde matchen men B-nationen Argentina och del för att Sverige sög hela matchen! Försvaret fungerade inte alls och inte heller anfallet, och tror det eller inte men Argentina var värda att vinna matchen med tanke på hur dom spelade som ett tag och inte Sverige. Dem var sjukt grymma, hoppas att dom ta sig till andra rundan, kul med nya nationer :)

Vad ska jag göra idag? Vi ska snart ta en prommenad och kolla runt lite och sen när vi kommer tillbaka så är det handboll och jag hoppas att vi vinner mot Polen annars... vet inte.

Aja, nu ska jag fortsätta och kolla runt lite på nätet, glömt inte och heja fram Sverige ikväll! :)
Take Care!


Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0