You know I'd do anything for ya

Ha hållit på att ändra om lite på bloggen man det verkar inte updatera som jag vill så nu kan jag inte ser hur min bild på kommentarsruta ser ut :( Och håller på att fixa killen också, och det gå inte heller så bra för att det nåt konstigt, vissa saker gå inte heller :( vet inte vad jag ska ta mig till snart... bli bara så arg! Tro nog att jag kommer ändra lite här och där på bloggen, men vad vet jag inte ännu.. det få jag la se då :)
Sen ska man börja att träna på friskis och svettis snart, det ska nog bli kul :) gonna lose some weight here ;P
Sen ha det inte hänt så mkt hos mig, mer än att killen är speltokigt i New Super Mario Bros som var min julklapp men nu känns det som att det är hans julklapp :P haha, jag ha säkert spelat den spelen 3 dar sammalagt sedan jag fick den på julafton medan killen ha spelat alla dar i veckan sedan julafton.. haha.. so cute! ;)
Aj, nu sa jag snart kolla på tv och sen lägga mig, och nästa vecka börjar handbolls EM och vi måste ta ner julgran och julgrejer..
Jag lämnar er med Bruno Mars låt :)

Bruno Mars - Grenade


Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0