New Year 2011

Japp, det är nytt år, det är år 2011 och snart så är året 2012 här och snart kommer vi inte att finnas mera enligt Mayaindianerna, men dock hoppas jag att dem ha fel! För att jag vill helst ha barn innan jag dör.... ;)
Idag och igår så var jag inne på aftonbladet och läste om den dära Stefan Hanna eller vad fasen han heter som är kommunalrådet i Uppsala för Centerpartiet. Igår skrev han på sin blogg om att inför skatt för feta människor och idag skriver han att bidragsfuskare ska kläs ut till hyenadräkt efter fängelsestraff.. Hur kan man ens ge såna förslag eller ens skriva så i sin blogg? Jag vill gärna ge ett förslag, inför skatt för fula politiker! Ibland undrar jag verkligen vad det är för politiker vi ha i Sverige som ska leda denna land!? Moderaterna to pengar från dem som redan ha det svårt, dem som är sjuka och är gamla. Deras sjukregler borde inte ens komma upp på bordet, nästan varje dag läser man om sjuka människor som verkligen inte kan jobba men måste för att dem få inga mera sjukpenning av försäkringkassan. Viss det finns säkert några som kan jobba men dem som verkligen inte klara av det... man bli ju så arg!

Aja, nu ska jag lämna det där bakom mig. Nu undrar ni säkert om jag ha nya årlöfte, jag har bara ett men jag ha många nyårsönskingar! ;p
Mitt nyårslöfte är: Att jag ska träna och göra mitt bästa för att lose some wight.
Nyårsönskningar är: Få ett jobb, vinna på lotto och resa.. haha ;)
Vad händer mer i veckan? På onsdag ska vi sitta barnvakt tillsammans med killens mamma och styvpappa för lilla Emma och sen ha jag inga planer.. jo, klart att jag ska träna ;) och idag är det tvätt som väntar!
Aja, nu ska jag göra nåt..

Take Care!



Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0