Mr. Schuester :love:

Jag ha börjat att kolla på Glee, tyckte först att den inte var bra när den sända i svensk tv, men sen gick det i R, innan jul och så tänkte jag att jag ge den en chans till och nu är jag helt kär i Glee, oh, well jag menar att jag gillar Glee. Dom ha gjort några bra cover.
Mr. Schuester som spelas av Matthew Morrison, är a handsome man! Inte nog med det, han kan sjunga också! Jag är hel kär i hans sångröst speciellt till låten Sway.. oh my my!
Men bara så alla vet så är Ryan Reynolds still nr one in my world! ;)
Vad ha jag för planer denna vecka? Hm, det vet jag inte, vart på möte idag sista möte och sen ha jag inte gjort så mkt mera, imorn ska vi hem till killens bror och kolla på film och just fasen imorn börjar ju handbolls VM! Jag skulle lätt gå och se nån match som Norrköping/Linköping har som värdstad, skulle vara så jäkla kul!! Men mer än det vet jag inte ännu.. :/ det få vi la se, som alltid! :)
Här bjuder jag på två bilder av Matthew Morrison aka Mr. Schuester och en video med lite del av låten Sway.

 

 


Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0