I'm dancing with myself

Ja, ännu en vecka ha snart gått, tiden gå så jäkla fort hela tiden. Vad ha hänt, inte så mkt, ha varit mkt handboll och träffat lilla Emma :) Var på stan igår och kollade lite och handlade lite stuff till hemmet, alltså, tvål och sånt :)
Var iväg idag och köpte en present till killen till alla :love: ans dag, det kostade mig nästan allt som jag hade denna månad! Men älskar man honom så köper man det man vet att han kommer att gilla, eller bäst för honom att han gillar den! ;p För att annars kommer jag att kicka hans ass! Haha!
Var hos killens bror och kollade på film i måndags och killens niece ha börjat att säga: Fajbjoj, hur söt är inte det då? Skulle kunna äta upp henne!

Aja, nu ska jag till Netto och ska handla lite om dom ha de som jag ska ha! :)
Take Care!

Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0