What a girl wants

Denne vecka ha gått fort som attan! Vi ha inte hunnit göra så mycket, var på stan i tisdags och kollade runt lite, tagit det lugnt resten och idag var jag en sväng förbi stan och till killens mamma för att låna elvisp som jag ska ha för att fixa cheesecake idag :) Ska visa er sen i nästa inlägg efter att jag ha gjort det. Ja, jag vet att det kanske är dags att vi köper en elvisp själva, jag har det alltid i bakhuvudet men när det kommer till själva action är en annan sak, för att jag glömmer alltid bort det och när jag ha gått ut ur affären och är halvväg hem så kommer jag på det och bli sur på mig själv och det bli så många gånger.. haha :P
Vad ska man göra imorn då? en söndag, ta det lugnt.. gillar inte vinter just nu, från sol och plus grader till snö och minus... älskar vinter annars men just nu är jag trött på vinter! :(
Lyssa på musik just nu och kolla runt lite på nätet och bara tråkar ut mig själv.
Aja, nu ska jag gå och fixa till cheesecaken nu, bilder och recept kommer i nästa inlägg! :)

Take Care! ;)

Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0