Today tomorrow and always

Japp, idag gjorde man inte så mkt, vaknade tidigt och bara tagit det lugnt och kollat på vänner (friends).
Missade dock O.C idag :( få ta nya tag imorn :) Vad ha man planerat denna vecka då? Inte värst mkt, ska tvätta på fredag men kanske ta och tvättar imorn istället? :/ vet inte, kan inte bestämma mig men hur som helst så ha man bokat tid tills på fredag och på lördag ska jag spela poker :) Jag är grymt på det... haha, well, jag gör mitt bästa iaf och att om jag vinner är ju bara ett plus :P
Jag satt häromdagen och tänkte att jag inte ha sett min bror spela en enda ishockeymatch denna säsong!!? Känner som jag är världens sämsta storasyster någonsin, men när jag ha åkt hem så ha han inte haft nån hockeymatch eller nåt, och oftas så försöker jag åka hem när han ska spela så att jag kan kolla på matcher eller matchen men denna säsong känner jag mig sämst! :( Han ska iaf veta att jag är stolt över honom och att han är duktigt på hockey och att jag kommer att heja på honom hemifrån mig.. Jag vet att Norrköping är inte så långt från Nyköping men när man inte ha så mkt pengar så kan man inte alltid åka för att det kostar! Jag önskar verkligen att jag kunde kolla på alla matcher han spelar och cuper han spelar men jag kan verkligen inte. Men en sak kan jag iaf lova dig min bror är att jag kommer och heja fram dig på cupen i april, ha aldrig missat det och kommer nog inte göra det heller! :)
Btw, för ett tag sedan så satt jag och sökte efter mitt namn på google när jag är uttråkad och det kom upp en från skol -DM i handboll, sjukt kul jue! :D Haha, känner mig så stolt! ;p

Aja, nu ska jag fixa något, vad vet jag inte..
Take Care! :)



Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0