Thank you for all the memories

Igår när jag tittade igenom mina bilder som jag ha och som jag scannade in och la upp den på fejja.. vad för bilder tänker ni, right? Well, det var några gruppfoto på IFK Nyköping F87, det var ett tag sen man var ett flicklag och inte nog med den när man tittar igenom bilderna så kom alla fina minne tillbaka. Fan det var roliga tider det, man hade så jäkla kul, träningsläger, alla cuper man var på och hur rolig man hade på träningarna och matcher och självklart utanför plan också. Kan inte sluta att ler när jag tänker tillbaka, tro nog att vi hade nyköpings bästa tränarna.. ;p
Vem skulle inte vilja att träna oss liksom? :P Haha, nää då..
Kom ihåg en sak, det var så att åren innan vi skulle börja spela 11-mana, jag tror att vi var 12-13 år gamla, och vår tränare Stefan, jag tro och kommer alltid att tro att det var hans idé att vi skulle köra konditionsträning nästan varje träning på hösten där innan säsongen var slut i 7-mana. Fast man kan ju tacka honom senare när förträningen i 11-mana börjar :P Så Stefan, du hade kanske trots allt lite rätt ;p haha.
Gothia Cup måste ändå vara den bästa cupen ever, fy fan så jäkla kul man hade där, en av dom bästa minne man kan ha som fotbollspelare :)
All I have to say it that IFK Nyköping F87, thank you for all the memories! :love: You guys are the best! :)

IFK Nyköping F87 - 1998?


IFK Nyköping F87 - 2000



IFK Nyköping F87 - 2001 Gothia Cup



IFK Nyköping F87 - 2002 Gothia Cup


Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0