Picture perfect memories

Japp, ännu en vecka ha gått helt sjukt.. Inatt är det Oscarsgalan och det ska vi kolla på typ.. eller försöka att kolla på den iaf :P och om vi lyckas det är annan sak! :D Haha, anyway, idag är det söndag och då ska vi ta det lugnt och inte röra på mig nåt typ..
Har kollat på friends en av mina favorit serie, är inne på säsong 8 nu, det kändes att jag nyligen börjar kolla på den.. skulle lätt kunna kolla på en hel säsong bara på en dag! :) Älskar friends!
Jag har försökt att leta upp mina syskon på pappa sida på fejjan, varför vet jag inte, jag vet att jag ha redan två syskon som jag redan älskar överallt i denna värld men någonstans i mig säg att jag inte borde straffa mina andra två syskon för vad jag känner för pappa. Alla som känner mig i militärområde där jag bodde när jag var lite säger att "min" syster är jättelikt mig och det kanske hon är också... why it's this so fucking...!!? Ja, jag har inga ord lättare sagt.
Jag älskar thailand, det är liksom mitt hemland, jag känner mig som hemma när jag är i thailand, det kändes att jag aldrig lämnat thailand och ingen är förändrat men självklart har det ändrat. Ni vet vad jag menar, right? När man åker någonstans och när man bara landar på flygplatsen så säger hela kropp och hjärta "Home sweet home" eller "Nu är jag hemma så jag är hel igen" och så kan man inte sluta att le? Folk undrar säkert om ha tagit något för att man inte kan sluta att le, haha. Men så känner jag när jag är i Thailand, men när jag kommer hem till Sverige igen, och ja, jag älskar Sverige och allt här men det känns som att det är bara ett stop för mig, ja, jag kommer säkert att bor i Sverige tills jag är gammal och allt, but hope not, jag vet att du inte heller vill det A.K. ;) Jag ha alltid drömt som många andra ha drömt om och det är att bor i USA, jag vill bo i L.A inte i NY utan L.A. Vill bor där och jobbar där. Jag ha ju aldrig personligen varit i USA men jag tror att jag skulle ändå känna mig som hemma, jag tror att jag skulle få samma känslan som jag har när jag är i Thailand. Jaja, drömmar kan man ju altid göra! :P Eller så få jag åka snålskjuts av min brors hockeykarriär ;p han ha ändå lovat mig att han ska köpa hus till mig i USA och en snygg cab så jag är ändå på rätt väg! ;) Haha..

Aja, nu ska jag göra nåt annat, vad vette fasen!

Bror min, en sån här bil och jag kan nöja mig med en sån hus i början :P

 


Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0