Just one

Idag vart det att gå hem till killens bror och kollade på Grown Ups filmen, helt sjukt kul film. Skrattade typ hela filmen, jag vet att det skulle vara roligt men det var roligare än jag förväntat mig, haha.. Och innan filmen så lekte vi eller jag med hans niece, det var kul.. hon är så sööt!
Imorn/idag så ska det tvättas och kanske hämta ut paket åt killen, eftersom att man är så snäll :) Och kanske städa eller så kanske få vi städa på lördag innan pokern börjar.. Och idag är det bara 10 dar kvar till alla hjärtans dag ;)
Just nu är jag uttråkad medan killen kollar på The Shield som jag är inte så jätteintresserad av men dock ska jag ge den en chans för att göra killen glad ;p haha.. det blev några vänner avnitt idag med och snart bli det nog några vänner avsnitt sen :P
Btw, tittade på SATC (sex and the city) andra filmen förra helgen och jag kan ärlig säga att jag ha förlorat över 2 timmar av mitt liv som jag aldrig få tillbaka igen. Det var så damn dåligt, ville stänga av efter 30 min, varför jag inte stängde av fråga mig inte och jag ångrade att jag inte gjorde det. Alla som gick på den på bio borde få tillbaka sina pengar, fy satan vad den var dåligt, 2 hours of my life that I never get back!! But thank god for The Blind Side :P that film save my life after I saw SATC! Haha :P
Take Care!

Grown Ups trailer:


Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0