I can't hate you anymore

Fy faan, vad livet är orättvis ibland.. känns som att alla man känner åker utomland, jag vill också åka utomlands. Jag vill åka till Thailand, jag har inte varit i Thailand i 7 år! I hela 7 år.. kan inte fattar att det var 7 år sen. Jag saknar maten och värmen, jag vill hälsa på släkten, eller iaf dem släkten jag ha på min pappa sida, dock inte så värst sugen på att hälsa på min pappa m. familj. Men hur som helst så vill jag åka till thailand, så nu tycker jag att jag ska få tur i spel också så att jag kan åka utomlands och spara pengarna. Jag vill ha tur i spel, varför är det alltid gamla tanter och gubbar som vinner miljoner för? Varför kan inte jag få den turen att vinna något?... :(
Livet är som den är.. :(
Var på stan idag och ska dit imorn igen, sen ha jag inte planerat nåt. Kanske gå på bio? Vill se You Agian med Betty White men dock så gå den inte i Norrköping eller Linköping, finns bara i sthlm vilket suger. Och jag vill också se filmen Just go with it med Adam Sandler och Jennifer Aniston.

Aja, nu ska jag vidare men här är trailer av Just go with it och You Agian:

 


Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0