Everyone smiles in the same language

Japp, idag vart det tvätt och tittat på vänner och the O.C som gällde :) Soft fredag som alla andra fredagar :P haha.. och idag fick jag min alla hjärtans dag present :) Ja, jag vet att det är 10 dar dit men eftersom att min kille är så underbart och älskar mig så gav han mig den idaag! :) Och jag fick.... första säsongen av GLEE..!! :D Ha jag världens bästa kille eller vad?! :D Tack, babe!! :love:
Imorn är det poker som gäller ska vinna! Eller iaf försöka att vinna! :P Haha..
Och just nu håller jag på att fixa lite på bloggen, jag vet inte varför men det kan vara för att jag är uttråkad men snart snart så ska jag kolla på glee efter att killen ha kollat klart på sin serie (the shield).

Aja, nu ska jag lyssna på musik och fixa lite till på bloggen! :D
Take Care!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kikar in...ha en fin helg, kram!

2011-02-05 @ 00:48:22
URL: http://djustd.blogg.se/

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0