Today is your day to celebrate your day to be the star

Idag fyller lill sis år, hela 19 år, kan ni tänka er? 19 år, hon tog studenten i somras eller i Juni ska man kanske säga, hon ha blivit en vuxen tjej, eller jag menar hon ÄR en vuxen tjej som kommer alltid att varaen liten tjej i mina ögon. Jag kan inte fatta att hon är 19 år, 19?! Vad fan tog tiden vägen? Jag vet att vi inte alltid har kommit överens med varandra men du ska veta att jag älskar dig och att du kan alltid räknar med mig, jag kommer alltid att finnas för dig, dag som natt. Du kommer alltid att vara den lilla tjejen som jag brukar skoja om hur vi hittade dig.. det är alltid kul att reta dig och att kunna trösta dig efteråt. Jag är glad att du inte kommer ihåg nåt av vår pappa, jag vill också kunna göra det, jag är glad att du slapp det för att det förtjänar du. Du förtjänar det bästa som finns i denna värld och jag hoppas att kunna ge dig allt en dag men just nu hoppas att min kärlek till dig räcker! Vi få hoppas på att brorsan bli hockeyproff då kan jag ge dig allt, haha, nejdå.. Men jag hoppas all de bästa för dig för att det förtjänar du! Du är min lill sis och kommer alltid att vara det och du är fortfarande 5 år gammal för mig! ;)

Hur kan man inte tycka att denna lilla tjej är söt? ;p



Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0