What's your favorite scary movie?

Japp, idag är det söndag och det är ganska bra väder ute, önska att man kunde grilla :)
Vart på bio som sagt i fredags när jag kom hem från Nyköping och såg på Scream 4, en mycket bra film, kanske inte lika bra som den första och så man det var fortfarande bra. Adam Brody var ju med dock inte alls så mycket :( Tycker att han borde göra mer film så att man kan se honom mera.. :)
Just det, fick massor med goda saker av lill sis också, vlket tackar jag så mycket för och så fick jag en väska som hon fick av vår moster som hon inte ville ha, så jag fick den. Det är en Jimmy Choo väska, tyckte att den var jättefint och jag kommer att använda den mycket, det kan jag lova! ;p
Och snart kommer jag att få mera goda saker när min bror och resten av familjen kommer hem från thailand i maj..
Vad ska man göra idag då? Och vad ska man äta idag? Det tråkiga med att man bo själv är att ibland man inte vet vad man ka laga för mat, när man bodde hemma så behövde man aldrig oroar sig för vad för mat man ska laga då är det mamma som stå för matlagning. Inget gå att jämnföra med mammas mat, det är det jag längta mest till när jag åker hem till familjen att få hemlagade mat av mamma, klart jag längtar efter att få träffa mina syskon också och resten av släkt om man ha tur :P Haha. Men mammas mat är nog det bästa jag vet :)
Aja, nu ska jag fundera vidare om vad jag ska laga för mat..
Fortsätt trevlig söndag.. :)

Så här ser väskan ut:

 


Snyggt va? :)

Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0