Say whaaat?

Ja, det har vait friskis och svettis för min del idag och igår, skönt. Väder var bra igår men idag var det lite kallare, kan inte det vara varmt varje dag? Mn en sak är bra dock att det är ljust ute när klockan är runt 20:00 :)
På torsdag så bär det av mot Nyköping (igen), ska bara stanna där över natten bara, lill sis kommer hem då från Thailand och hon ha med sig lite gott till mig från thailand, att träffa henne är bara ett plus! ;) Haha, nejdå, skoja bara.. Och på fredag så kanske det bli bio, jag har inte bestämt mig ännu om jag vill gå på bio med A och hans vänner, då skulle vi se på Scream 4, om jag följer med så följer med bara för att jag vill se Adam Brody är med ;P tror nog att jag bestämmer mig tills på fredag iaf.
Imorn är det Thailändska nyår som heter songkran, jag ha inte upplevt detta på många år, vilket jag saknar jättemycket. Att man kan kasta vatten på varandra och bara ha kul, till och med poliser är med i detta, kan ni tänka er då hur kul detta vattenfestival är? Tror att det var 14 år sen sist jag var med på songkran, nästa gång jag åker till thailandska jag boka in mig på att åka när det är songkran :)
Det är onsdag imorgon och jag vet inte vad jag ha för planer, ha inte planerat in något..
Aja, nu ska jag dramig vidare och bli nog tv snart :)

Scream 4 Trailer:


Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0