Oh nooooo...

Japp, nu är påsken snart här, vilket är lite kul. Vädert har varit superb och det ska bli varmare nu till helgen :)
Igår så rensade vi i källare och det kände hur skönt som helst att få det gjort nu kan vi iaf komma in i förrådet och njuter av spaces som vi ha fått :D Tummen upp för oss!
I tisdags så var vi barnvakt åt lill E, hämtade henna på dagis och hade skoj med henne. När jag skulle handla så ville hon inte att jag skulle gå och då frågade jag henne om hon vill gå till "farmor?" "Neej", "farfar?" "Nej"... "Ska du gå till farbror då?" "Mmm"... så hon fick gå till sin farbror medan jag gick och handla och A sa att dom satt och lekte ;) och hon fick värsta skratt attacken när vi lekte, det var så kul.
På lördag ska vi iaf hem till A's mamma och styvpappa för att fira påsk tillsammans och få massor med godis :P tihii. Sen om vi ska sova över är inte riktigt bestämt ännu, men det är åter att se.
Btw, nu när det börjar bli fint och allt så börjar mina ögon kliar som satan! Pollen ta död på miig! :( Jag vågar nästan inte ta allergitabletter för pollen för att när man läser "info" eller vad den nu heter som man få med i asken så stå det massor med skrämmande saker som att man t.ex tappa hår. Det är fan skrämmande :/ bli ju rädd...
Aja, nu ska jag göra nåt annat...

Glad Påsk! :)


Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0