No time for losers 'cause we are the champions of the world

Japp, hela helgen befann jag mig i Nyköping och kollade på när min bror spelar cup. Det var en kul helg, dock saknar jag min syster som är alltid med mig när vi kollar när vår bror spelar cup i Nyköping, men hoppas att hon haft kul i Thailand iaf :) Hur gick cupen då? Jo, dom vaaann!!! Detta är 3:e året i rad som dom vann deras egen cup! Helt sjukt duktiga är vad dom är, är så stolt över min bror och hans laag :D Dom har varit helt obesegrade alla 3 åren, från grupp spel ändå till final hur bra är inte dom då!? Tro nu inte att bara dåliga lag som är med i cupen, det är sjukt många bra lag som är med i denna cup... Killarna är bara så jäkla bra bara! Grattis till Nyköping Hockey Team -97!
Ja, vad mer ha hänt? Hmm, typ inget, har typ bara vart i ishallen hela helgen, vilket innebär kallt hela helgen :P nää, så farligt var det inte men lite kallt om kroppen bli man när man är i ishallen hela dagen långt.
Sen idag har jag inte gjort så mkt, pappa och mamma och brorsan skjutsade hem mig, eller pappa körde och mamma och brorsan bara följde med :P Haha.
Juste ja, är typ sjuk tack vore A som var sjuk innan jag åkte till Nyköping och han blev smittad av lilla E. Och att vara i en kallt ishall hela helgen hjälper inte mig direkt men man måste ju stötta sin bror, right? :)
Aja, nu ska jag ta en huvudvärkstablett och kolla på tv eller nåt.

"Tack ska ni ha, det gjorde ni bra, NH NH NH!"

Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0