Can anybody find me somebody to love?

Ja, veckan ha gått fort och inte gjort så mkt mer än bara sitta hemma och tagit det lugnt båda A och jag har vart lite dåliga men nu är det bättre :)
I onsdags så var vi en sväng till Media Markt och ICA Maxi för att köpa lite saker, och på Media Markt köpte jag Wii Fit, det är så kul ha kört med den nu de dagarna, tummen upp för Wii Fit! ;D Så nu kör jag här hemma också.. tihii
Vädret har vart jättekonstig, sol ena sekund och regn de andra.. vill ha våår nuu!!
Aja, nu ska jag laga mat och kolla på nåt annat.
Denna bild hittade jag genom min syrra's fejja, denna bild är tagen i bangkok.. ;P




Kommentarer
Postat av: Aficionadon

Snyggt du, man ser ju inget av vad man skriver!

2011-04-11 @ 16:57:21
URL: http://aficionadon.blogg.se/

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0