New Banner...

Japp, då har man fixat en ny banner :) Stolt.. Vad ha hänt sen sist? Inte mkt, tagit det lugnt, vart barnvakt åt lilla Emma :) Skitkul var det, hjälp pojkvännens bror och flytta och sedan inte mkt mer.. Min bror börjat sin hockey säsong nu så det bli kul att följa honom sen :) Och syrran ha fyllt 18, grattis till henne en månad sent (iaf på bloggen) :P Min lilla syrra ha blivit stor, men dock kommer hon att vara en liten flicka i mina ögon ;) lika så min lillebror kommer alltid att vara en liten baby :P Hahaha.. det ser nog många om sina yngre syskon, det känns så sjukt hur snabbt tiden har gått!
Såg The blind Side häromdagen.... SJUKT bra film, älskar den, tårarna i ögonen nästan hela filmen, Sandra Bullock är sjukt bra skådis... Min nya älsklings film!!!

Aja, nu ska jag göra ingenting fast på annat sätt än att sitta vid datorn och lyssna på musik ;)


Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0