The One

Grattis, Nyköping Hockey Team 97 för vinsten i Malung!!! Hur bra är inte ni? Alla matcher som ni vann är typ med tvåsiffrigt, förutom finalen där vann ni med 5-0 men det spelar väl ändå ingen roll för att ni är helt grymma! :) Det är så kul att följa er!! Och grattis till min bror Ludvig som blev matchenslirare i finalen och gjorde mål, så stolt över dig! :) Hoppas att du haft kul i helgen i alla fall! :)
Vad ha jag gjort mer? Hm, inte mycket, var hemma hos pojkvännens bror och passade deras dotter och bara tagit det lugnt. Händer i veckan? Hm, på tisdag ska vi fira pojkvännens brorsflickvän som har fyllt år och sedan imorn kommer pojkvännens föräldrar hit och hjälper oss med att sätta upp lite saker. Nu låter det som att vi ha flyttat man det har vi inte, det är nya saker som ska upp bara :) Vi trivs bra där vi är, billigt hyra för en 2:a och 20-30 mins promenad till city eller ICA Maxi/Ingelsta Shopping, så nöjd är jag :)

Nu ska jag gå och göra inget på annat ställe typ.. vet inte.. :P

GRATTIS IGEN NH TEAM 97!! :D

Take Care! :D

Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0