Happy Halloween, Everyone!

Idag är det halloween i USA och självklart det idag som dem flesta firar eller iaf jag och min kille gör det :) Vill åka till USA när det är Halloween eller runt jultiden, kan ni tänka er? Alla julfilmer som man ha sett och hur fint det är i filmerna men att kunna ser det i verklighet är ju bara ett måste! ;) Så det stå i min måste göra lista.
Vad har man gjort denna vecka då? Inte så värst mkt iaf, vart barnvakt en timme och sedan har vi vart och handlat och kolla runt i Ingelsta shopping igår, mkt folk och det märks att det var lönings vecka. Var på media markt också och dem ha fått in Nintendo Wii i rött! JAG VILL HAR! Varför kunde dem inte släppa den när jag skulle köpa min? Men hursomhelst så är jag ändå nöjd med min vita och fina ;P
Kan ni tänka er att det är snart jul? Och när man pratar om jul så tänker man på vinter och snö, right? Men vilka konstiga väder vi ha fått då, förra veckan så måste man gå i vinterjacka för att inte frysa ihjäl och denna vecka kan man gå med höst jacka igen? Liksom från snö till soligt? :/
Idag är man ensam hemma eftersom att min kille är hos sin kompis för att dem ska ha Halloween filmerna race, säger man då? :P Hahaha..
Nästa vecka inga planer heller, mer än att vi kanske ska hem till hans mamma och äta middag och kolla på nån film. När det bli nästa vecka har vi inte kommit överens om ännu, men det få vi se.
Vad ska man göra nu då? Få vända mig till tv snart och kolla på nåt, vad vet jag inte men det få bli vad det bli :)

Have a very good Halloween! (hoppas att man säger så men ni vet vad jag menar... tihii)


Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0