One down, one to go

Yes, inhandlade första julklapparna idag och det var till min bror. Ledsen bror man jag tycker att det är tråkigt att ge dig pengar i julklapp, inte denna år iaf, maybe next christmas ;) Nu är det bara syrran kvar!
Ha inte gjort så mkt denna vecka för att det har inte vart det bästa vädret. Och så ha jag så sjukt ont i magen också :(
Och så har min söta bror gått och skaffat sig en tjej, de bilderna som jag har sett så är hon söt och så sa syrran också att hon var söt! ;) Jag kan inte se honom som en stor kille eller iaf 13 åring kille, han kommer alltid att vara lilla killen som sov under min bäddsoffa, den lilla killen som ge mig alltid en kram och puss när jag kommer in genom dörren och han kommer alltid vara den lilla pojken som jag kunde puss och krama om hur mkt jag ville när jag ville. Men nu är han 13 år och man kanske inte alltid få en kram men när man väl få det så värmer det i mitt hjärta. Jag tror att en puss kommer nog inte på frågan på ett bra tag! :P Haha. Min söta lillebror!
Har nyss sett The Blind Side för typ tredje gången, sjukt bra film! I just love it! :)

Aja nu ska jag fortsätta min grej med vad vet jag inte, kanske kolla på tv eller nåt.
Take Care!

Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0