Mission to win?

Jag vill bara få ur mig detta, brukar läsa på gossips typ varje dag om olika kända bloggarna. Det är rätt kul men man kan inte låta bli att.. ja, jag har inga ord för det, men hursomhelst. Detta med att snacka skit om allt och alla runt omkring bloggvärlden verkar iaf poppis bland dem. Jag förstår inte varför snacka skit om folk? Ha dom ingen annat bättre för sig än att snacka skit? Vad får dem ut av det? Okej, kanske mer läsare men kom igen, alla som har nåt vett i huvud borde veta bättre. Skitsnacket gå ju fram och tillbaka och allt och alla ha alltid svar på tal, det börjar bli tröttsamt.
Som Kissie eller vad hon nu kalla sig, hon säger att hon är inte samma person som hon är på bloggen, för att på bloggen så hoppar hon på allt som rör sig. Och skryter att hon få saker värde 100000 kr eller nåt sånt, och att vissa klädesplagg kostar så och si mycket men sen visar det sig att det kostar nåt helt annat. Och att hon redigera bilderna är ju bara störd. Hon ge tips hit och dit om hur man kan bli smal och bla bla.. varför inte bara visa sig som hon är? Okej, hon kanske är en osäker tjej men om man ska vara en förebild för unga som läser hennes blogg så ska man inte för fasen att uppmuntra unga tjejer att banta ihjäl sig? Hon säger att hon är en bra förebild... Det är lite väl att ta i? Och att hon säger att hennes kompis är fattig? Vad fan ska det bevisa? Att hon har mer pengar än sin kompis? En kompis om hon har känt i mer än 10 år, att hon är den som ge bort saker till henns kompis, att man ens ha hjärta nog att skriva det i blogg när hon har 100000 läsare eller hur många hon nu en ha? Den tjejen verkar inte veta vad respekt är för något.
Och Kenza verkar vara rena motsatsen mot hur Kissie är. Kenza verkar vara en snäll och omtänktsam tjej. Bry sig om sina vänner och snacka inte skit om nån. Bry sig om sina läsare och verkligen ha båda fötterna på jorden. Visst, bli man avis på Kenza, hon verkar har uppnår alla sina mål i livet och ha nog med pengar att hon skulle kunna gå i pension nu :) Vem skulle inte vilja att byta liv med Kenza för en dag? ;P En bra förebild för unga tjejer är nog henne...
Well, man kanske tycker att jag skulle ha massor att skriva om henne men det har jag tyvärr inte, eftersom att det inte gå att förklara... Hon är en bra förebild för unga tjejer!

Aja, nu fick jag iaf ur mig lite om ja, skitsnack inom bloggvärlden.
Nu ska jag fortsätta med min tvätt :)

Take Care!

Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0