Let it snow, let it snow, let it snow

Japp, imorn är det första advent och idag ska vi ta ner alla julsaker. Men först måste vi städa och grejer först.
Igår var vi en sväng förbi Ingelsta Shopping, där köpte vi en julklapp till pojkvännens brorsdotter, så henne är man klar med :) Sen ha vi hans mamma, styvpappa, mormor och min syrra kvar sen är vi klara med julklappar till alla andra sen är det julklappar till oss själv då.. men snart är vi nog klara med klapp köpet :)
Det är så fint nu med snö på marken och det är så vitt överallt, älskar det! Och att sitta och lyssna på julmusik är ju mysigt också! :)
Lägger in bilderna på våran julsaker imorn ;)
Jag vet att ni är runt 20-tals personer som läser min blogg och det tacka jag för ;p

Ha en fint helg!

Dean Martin - Let It Snow


Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0