I'm yours

Då har ännu en vecka gått och gjorde inte så mycket. Var hos pojkvännens bror och umgicks med honom och Emma (dottern) i fredags och kollade på film tillsammans. Och lördagen så var jag hos dom igen tillsammans med pojkvännens mamma och styvpappa och hade det mysigt och åt måt tillsammans :) Igår var vi hos hans mamma och firade hans styvpappa på fars dag, lite sent men som man säger bättre sent än aldrig, haha. Vi kollade på film och åt mat tillsammans sedan åkte vi hem och glodde på tv. Gjorde ganska mycket under helgen men under veckodagen var det inte mycket inplanerat.
Idag var vi på stan och kollade runt lite efter julsaker och sånt. Påvägen hem så började det att snöa, mys.
I år ska jag ta fan i mig och åka pulka, ha inte gjort det på många år, ska bli kul att få känna sig ung igen, hahaha ;p
Vad händer imorn då? Hmm, inte mycket, ska kanske ta och svägna förbi pojkvännens bror och vara barnvakt åt Emma tillsammans med hans mamma och styvpappa, annars vet jag inte.
Kan ni tänka er att det är första advent på söndag? Det kan inte jag, tiden har gått för fort. Man känner att man inte hinner med något, att man ska missa något bara att man blundar.
Vet inte om det var igår eller om det var i lördags, men läste hursomhelst att 70 tals personer försökte att kasta ägg på Kissie i V-ås, det tyckte jag var kul, synd att de missar bara. Och att Kissie säger att dem som försökte att kasta ägg på henne är dålig uppfostrad, men vad fansen är hon då? Snackar skit om allt och alla som rör sig och är respektlös mot minsta lilla sak, är inte det dålig uppfostrad?

Aja, nu ska jag lyssna på musik och kanske glor på tv :)
Take Care!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 @ 03:58:34
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0