Jag välkommen år 2010.

Idag var det hockey som gällde, lillebror spelar match här i Norrköping så passade på att kolla på matchen. Jag var duktigt idag, skulle har åkte spårvagn och buss för att komma till ishallen och så var det -12 ute men så duktigt som jag var så gick jag dit och hem. Dit var det ganska skönt att gå, för att då lyste solen nästan hela vägen dit, hem var det lite kallare. La familjen är nu hemma från Thailand och så fick jag 3 toffor ;) bra att har i sommar :D Matchen var helt sjukt spännande, mycket taff bland spelarna på plan och på läktare var det några föräldrar som bytte några ord med varandra från båda lagen. Men det är väl så en hockey match ska vara :) Men brorsanslag vann med 4-2 så det var bra det :)
Kom dit tidigt som tur var så var det handboll i mässhallen så man kunde göra nåt medan man väntade på att matchen ska börja, det var SM för flickor. Träffade på några pers som man känner från campen :) så det var lite prat med dom.
Igår var man barnvakt åt lilla Emma, fy fan vad kul det var! Hon är ju så jäkla söt så att man vill äta upp henne! :) Nae, det ska jag inte göra såklart :P Vi busade och flyga flygplan ;) hahaha :P
Vad gör jag nu? Hmm, inte mycket sitter här och är helt uttråkad medan killen har filmrace, inget som jag är så sugen på :P Men vad ska man då göra? Hänga på nätet, hahaha, låter helt mobbad :P

Aja, nu ska jag vara mobbad vidare på nätet :)

GOTTA GO!

Hon ser ju helt.... naee, men hon är söt ändå! :)


Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0