I'm so lost and confused and I don't know what to do!

Ja, jag är helt tomt, gick upp vid kvart i sex för att kolla på OS och hoppas på att Sverige skulle vinna mot Slovakien, man vet att Slovakien är ett bra lag, klart att man inte ta ut segern i förskott, men ändå hade man hoppas på vinst. Att pucken inte gå in i mål är bara.. ja, jag vet inte vad! Nu lockar inte OS lika mycket längre, visst är det kul med längdskidor och så men det som lockade mig att kolla på OS mest är hockey! Inte damernas hockey utan herrarnas, damerna ..... Fy fan vilket jävla år, först går inte Sverige till VM i fotboll och då hoppade man på att hockey skulle rädda ens år med ett guld, men det gick inte det heller! Detta år suger! :'(
Okej, babe, jag ska hejaUruguay i VM, men jag är fortfarande bitter för det!

Aja, nu ska jag gå och gömma mig någonsans!

GOTTA GO!

Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0