Just the way you are

Ja, det var ett tag sedan man skrev något, men ha inte riktigt haft lust. Men hur som helst nu skriver jag :)
Sitter och kolla på handboll och kom nyss hem från jobbet på posten. Riktig kul dag idag :) Haha. Jobba bara tills måndag men vi ha typ slutat tidigt varje dag nu men idag fick vi sluta typ 3 timmar tidigare, skönt som attan! Vad ska jag göra efter handbollen är slut då? Jag vet inte, bara vara hemma och tråkar för mig själv för att killen är i Finspång hos sin kompis.
Det är inte långt kvar till julafton, bara hela 6 dagar kvar till dess. Det känns som inte att julafton är bara 6 dagar.. tiden ha gått för snabbt!
Ska hem till Nyköping på tisdag och sova över tills onsdag, ska bli kul att träffa mina kära syskon igen efter ett bra tag :( måste ju veta allt om min brors tjej! ;p
Nej, nu ska jag göra nåt..
Ha en fint lördag! :)

Bruno Mars - Just The Way You Are


Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0