Jag HATAR SJ!

Jag hatar SJ!! Varför? Jo, jag skulle åka hem till Nyköping idag vid 18:30 tiden, men när det var 2 min kvar av tåget skulle komma så säger dom i högtalarna att tåget var inställt och inget mer med det, inget om ersättningsbussar eller nåt, men måste ringa till kundtjänsten själv! Vi var ca 30 pers som skulle med den tåget och en av oss ringde till kundtjänsten och då sa de att det skulle komma en buss som gå vid 19:30 tiden.
Men tror ni att det kom nån fucking buss vid 19:30 tiden eller? Jo, klart att det kom massor med bussar men INGEN av de bussarna skulle till Nyköping/Stockholm hållet alla bussar skulle till Linköping! Där stod vi till 20:00 och ännu inga buss, så vissa av oss ink mig gav upp, jag åkte hem igen och några åkte taxi till Nyköping. Så jag få ta min tripp till Nyköping imorn 08:40 med Swebuss, den kan man iaf lita på hoppas jag! Och kan bara stanna över dagen för att jag är bort bjuden till killens styvpappas föräldrar på jullunch vid 10 tiden! Jag är så förbannad just nu.. Jag förlorar tid med mina syskon innan jul och imorn kan vi bara umgås i några timmar.. Man bli ju bara så trött på detta!!!
Aja, nu ska jag gå och kolla på tv eller nåt.
Take Care!

Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0