Climbing The Walls

Ja, och så nu är det helg igen, dagarna gå för snabbt! Och bara 20 dagar kvar till Julafton! :)
Igår var vi på Media Markt och köpte en julklapp till mig och det verkar vara de sista som fanns där också. Det är slut typ överallt på nätet iaf, så jag hade turen på min sida med tanke på att det släpptes igår.. Så jag är nöjd! :D
Idag var jag en sväng på stan en snabbis för att kolla lite saker och så, det var sjukt mkt folk. Och nu medan killen är hos sin kompis för filmkväll så är jag ensam hemma och lyssnar på musik i högsta volym, det är ganska skönt att kunna lyssna på min musik utan nån som klagar! ;)
Vi ha lagt alla klappar som vi ha köpt (vi inväntar någr till) under granen, det är ganska fullt redan nu för att detta år är paketerna ganska så stora :) Men det är ju bara jul en gång om året ;)
Nu ska jag fixa lite på bloggen tro jag, vad vet jag inte det få ni se.. tihii
Have a nice day!

Wham - Last Christmas


Här kommer några bilder under vår gran :)

 



Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0