I think I just need some closure...

Tro att det behövs men jag vet inte hur jag ska göra det. Hitta nån som kan översätta åt mig? Eller ska jag skriva på engelska och låta han hitta nån som översätta åt honom? Jag vet inte, har funderat länge på denna om jag ska göra eller inte göra... men valet är svårt. Jag har mycket att säga till honom men ändå så kan jag inte hitta de rätta orden som finns... Har man inte funnit i ens liv i snart 17 år så borde det finns mycket att säga och jag vet att jag har men jag vet inte hur ska jag få ut allt som jag har i tankarna. För att den saken är svårt, och det känns kanske lättare och skriva av sig här. Jag kanske mår bättre om jag får ett avslut? Inte för att jag mår dåligt nu men ni fattar vad jag menar. Jag vill har ett avslut och få säga allt jag vill säga till honom. Funderade på igår att börja och skriva ett brev och mamma får översätta det åt mig men då tänkte jag oxå att brevet kan blir många sidor... ja, så mycket har jag att säga till honom även fast han inte förtjänar det. Men han är trots allt detta min pappa,

Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0