Bubbly...

Vad ha hänt? Hmm, inte mkt, ha köpt Wii och här spelades det en hel del, här behövs det ingen gym eller person tränare ;) Igår var vi hemma hos killens bror och kollade på film och umgås. Fixade pass igår också, eftersom att mitt ID ha gått ut och om jag skulle bli sugen på sprit så kan jag inte gå in och köpa det själv eftersom att alla fråga efter ID, så snart kan jag köpa ut till miig själv igen :P Haha... Vad händer mer i veckan då? Ska fira killens mamma och styvpappa eftersom att dom fyller år, alla i hans släkt fyller år i september så mkt pengar som kommer att springa iväg..
Julen är inte långt bort det är helt sjukt hur snabbt tiden ha gått :/
Nu ha min brorsa börjat på min gamla högstadie, han ha min gamla lärare i matte och fysik som klassförståndare och han ha min gamla idrottslärare som enligt mig var en av dom bästa lärare som jag ha haft och så min gamla bildlärare också... Aja, nog om det, men hur som helst så ska jag antingen lata mig vidare eller så ska jag bara lata mig ;) Haha..

Take Care! :)

Colbie Caillat - Fallin' For You


Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0