Usch och fy

för äckel spindel kröp upp på mina been! Gissa om jag skrek och blev sjukt rädd!? Men den fick smaka på min medicin, genom pappersrulle och det blev rejäl mossad, hahahaha... där fick den! Den hade lååånga ben och en liten krop och usch! Fy faaan!! Jag som tyckte att jag hade en liten orm run min fot och sprang för att försöka och få bort den var äckligt men tro nästan att det här är äckligare.. eller jag vet inte.. Ormen var rätt äckligt oxå... fast jag var ju bara 6-7 kanske 8 år när det hände så det kanske inte var så farligt? Kommer dock ihåg att jag sprag rätt länge för att få bort den men det gick till slut :) det är jag mycket tacksam för, tihii...
Finns det nåt äckligare än spindlar och ormar? Bara för att jag älskar Spider Man filmerna betyder inte att jag älskar spinlar för det, hahaha :P
Vad händer imorn då? Jo, imorn ska jag tvätta hela eftermiddag, bli skönt att få det gjort men fortfarande jobbigt att behöva springa upp och ner för trappor hela jävla tiden!
Vet ni vad jag är riktigt sugen på? Nudelsoppa, de skulle sätta mycket bra just nu, precis nu när hösten närmar sig och är kallt, det finns inget bättre än nudelsoppa för mig iaf! Det skulle vara GULD att få äta den just nu! Geee miiiiiiig!
Aja, nog om det, men nu ska jag kolla vidare på nätet och lyssna på The Boys ;) efter det så bli nog säng för att upp tidigt imorn och tvätta typ :P

Ha det gött! godnatt och sov gott!

Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0