Tisdag..

vilket innebär en andra dag för mig.. ha gått en morgon promenad i 40 min, snart ska jag ta en till promenad i 40 min oxå, sedan är det vila som gäller i eftermiddag :)

Zlatan gjorde tydligen mål igår för Barca, nu kommer det att vara jäkla snack om honom.. Zlatan om du kan göra mål i Barca, varför kan du inte göra nån fucking mål i landslaget? Och nu kommer säkert folk som gillar Zlatan att säga att han ha bättre medspelare i Barca bla bla bla... MEN om han nu är VÄRLDSSPELARE som alla "experter" och hans tränare säger så ska det väl inte vara några problem för honom att spela bra och göra mål som han gör i klubben som i landslaget? En världsspelare ska väl klara av att spela med "mindre" världspelare eler? Aja, det är vad jag tycker!...

Och till Anonym som kommenterade i mitt förra inlägg, vet inte om du är ironisk eller nåt, men jag tycker att det är intreesent, för att det är min blogg och jag skriver vad fansen jag vill..

Aja, nu ska jag gå och ta min andra promenad med Backstreet Boys i högtalarna.. :)

Ha en superduper bra daaag :)

Kommentarer
Postat av: anna

Vad duktig du är! Jag ska snart ut och gå jag med ;) Och jag håller med du skriver vad DU vill i DIN blogg :D

2009-09-01 @ 12:08:05
URL: http://annaidacathrine.blogg.se/

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0