Morgonpromenad...

Eller iaf förmiddagspromenad till Maxi område, det var ganska kallt när vi gick dit och var fortfarande kallt på vägen hem. Killen köpte 3 filmer som han är nöjd med :) Nu känns det verkligen att hösten är på väg, jag älskar när löven faller ner till marken med fina underbara färger men gillar dock inte att det ska vara så jäkla kallt. Jag ha fan i mig fastnat för låten "Yes I will" med Backstreet Boys, den är såå sjukt fint, skulle kunna lyssna på den om och om igen vilket jag oxå ha gjort, tihiii.
Ska nog lyssna på musiken nu och sedan ska jag kolla in min FarmVille på fejjan, det är fan beroendeframkallande spel på fejjan alltså, hahahaha..

Ha det gött!

Backstreet Boys - Yes I Will


Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0