Just want you to know..

that I'm so fucking tired right nooow! Men än då gå jag inte och lägga mig, varför? Det vet jag inte, haha.. vill att killen ska värma upp sängen först kanske? ;) Idag så var vi hos killens bror och kollade på film och hälsade på sötnosen. Hon är så jäkla söt med henns blåa ögon så att man vill äta upp henne!
Vad ska jag göra imorn då? Hm, inget vad jag vet, kanske tittar förbi hos killens mamma och hitta på nåt med henne? Men det få vi la se då..
Juste, läste idag på min brorsans lagshemsidan att dom ska vara med i Vita Hästen cup nästa månad, och gissa vad? Min bror få självklart stå över den cupen, han få inte vara med den men han ska vara med de 2 andra i Jönköping och Enköping hur sjukt är inte det? Okej, han var med förra cupen oxå men ändå!? För en gång skull så ska dom spela cup i Norrköping och min bror inte ska vara med!? Känns som hans tränare läser mina tanker, "ja, men hans syster bor i Norrköping så han få inte vara med den här cupen men de 2 andra få han vara med på." Jag som vill verkligen ser min bror spela cup! Vill liksom inte vänta till Mars kanske April till och med för att se han spela cup! Men men... nej, nu ska jag fortsätta och lyssna på Backstreet Boys sen efter några låtar så ska jag gå och lägga mig :) då ha sängen blivit varmt oxå, tihiii :)

Godnatt och sov gott!

Ha det göööööött!

Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0