Jadu...

Vad ska man skriva? Hmm, en bra fråga.. min lillebror är iaf i Arvika tro jag och spelar hockey cup, dom ha hittills vunnit 2 av 3, men dom ha några matcher kvar imorn eller idag ;P, håller tummarna som satan, och en bra syster som jag är så ska jag upp klockan 8 tiden imorn och följa matchen på nätet, deras första under andra dagen. Håller tummerna på att dom vinner! NH Heja!

I lördags så fick jag en till Backstreet Boys skiva av killen, deras första cd som dom släppte, tro INTE att dom släppte denna skiva i USA. Så nu är det en mindre att samla på, på prata om Backstreet Boys så ha dom landat i Sverige idag eller igår eftersom att det nu är en ny dag när jag skriver detta :P för att göra promo av deras nya skiva och deras konsert på Hovet i Stockholm den 4:e Dec! Deras nya skiva släpps den 6 oktober.. den ska jag ha :) Man måste ju bara älskar The Boys... :)

Nej, nu ska jag fortsätta och lyssna på mina boys! God natt och sov gott!


Eftersom att jag inte hittar den bilden som killen tog men det är den här CD med denna omslag :)


Kommentarer
Postat av: Sarah

åh vilket stort fan jag var när det begav sig...

2009-09-11 @ 03:27:55
URL: http://sarahbelkhokh.blogspot.com

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0