Idag bär det av...

till Linköping för att kolla på när min lillebror spelar hockey mot LHC, ska bli skoj :) plus att jag få träffa honom igen efter kanske 1 månad, eller nåt sånt. Men han är liksom min lillebror, den söta brorsan som sov under min bäddsoffa när han var liten! :) Så söött! Haha, och frågan är om jag hittar dit.. men det fixar sig säkert ;) få chansa mig fram helt enkelt! ;P
"De e dags för fredagsmys om de e så e det sista jag gör", jag ska ha min fredagsmys i en kallt ishall i några timmar iaf och slåss om plats på tåget till Linköping, haha, men det fixar sig säkert! :) *hoppas*.
Men nu ska jag fortsätta med min FarmVille på fejjan, haha..

Ha det gött!



Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0